ve her kuyuya taş atan bLog...

Beğenilenler

Unordered List

Blog Archive

16 Mart 2009

Ve sonunda!..
Dünyalıklarda gözüm yoktur elbet ama yıllardır hayal ettiğim tek bir dünyalık vardı; o da tutku derecesinde sevdiğim, istediğim hatta rüyalarıma girecek kadar zihnimi meşgul eden araba sevdamdı...
Aylar süren araştırmalar sonunda marka olarak hiç sevmiyor olsam da, hiç araştırmamış olsam da Peugeot 307'de karar kıldım, tanıdık da çıkınca hemen atladım...



Bu hayal benim için madden oldukça büyük yük olsa da hayatta her şeyin bir bedelinin olduğunu bilen ve yıllarca birçok bedel ödemiş olan ben artık hayallerim için de bedel ödemeye hazırım...
"Armudun sapı, üzümün çöpü" diye araştırmaktan, kafama takmaktan usandım ve bugün öğlen itibariyle şirin mi şirin, kara mı kara, düğün salonunu andıran bir arabaa kavuştum.
Allah kazasız, belasız kullanmayı ve tabiki de ödemeyi :) nasip etsin. Darısı da olmayanlara artık...
Bunun benim için ne olduğunu tahmin bile edemezsiniz...
Ah bi de tam tadını çıkaracakken yarın nöbetçi olmak olmasa... Gerçi bunca yıl sabrettim, 25 saat daha sabredebilirim (umarım)
Hadi hayırlı traşlar :)
Mutluyum lan, mutluyum!!!

Not: Sevinç, heyecan derken sizin de farkettiğiniz üzere karmakarışık bir yazı oluverdi ama olsun :) Seven ne yapmaz...

18 yorum:

  1. helal olsun diyorum, daha da bişey demiyorum :) -yani azından:), burda -
    bir de hayırlı olsun diyorum,
    bir de kazasız belasız kullanmanı 5. kez diliyorum,
    bir de beni de gezdir beni de gezdir diyorum :D bak söz seni keçiörene götürürüm :D
    bir de Pejolar kısmetiyle gelirmiş, bunu veren Allah ödeme kolaylığıda verir diyorum :))

    YanıtlaSil
  2. :)) Hayırlı olsun Allah kazasız belasız sürüşler nasip etsin biz de bi 206 arıyoruz bakalım bulursak kesemize göre bişey hemen alıcaz darısı başımıza :))

    YanıtlaSil
  3. ne mutlu sana .. mutluluğun daim olsun .. kazasız belasız kullanırsın inş ..

    YanıtlaSil
  4. ben de çok mutlu oldum bu buram buram mutluluk kokan yazını okuyunca. güle güle kullan arkadaşım. resimde cidden çok şirin görünüyor. yalnız düğün salonu benzetmenin nedenini anlayamadım, bir de onu izah ediver bir zahmet. dedim içi çok mu sülü püslü:)
    Allah kazadan korusun, borcundan kurtarsın. sen daha da iyilerini hakediyorsun. bunca yıllık emeğinin karşılığı elbette bu değil. daha da güzellerine sahip ol inşallah. sevgiyle...

    YanıtlaSil
  5. isimsiz kahraman17 Mart 2009 20:02

    Hayırlı olsun evet çok farklı bir Ferhat yazısı olmuş bu :S

    dikkat et direksiyon başında da aynı heyecanı yapıyım deme sakın :)

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı olsun,Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin Ferhat bey:)
    Ben araba değil ama ev istiyorum,çiçekliye çok iş düşüyor burada:P akbilin oldukça her yere gidersin bu memlekette:))

    YanıtlaSil
  7. GÜZEL ARABA GERÇEKTEN KULANMASI ÇOK ZEVKLİ HAYIRLI OLSUNN GÜLE GÜLE KULLAN
    RENGİN DURU

    YanıtlaSil
  8. sonunda drcumm hayırlı uğurlu olsunn:) Allah kazalardan belalardan korusunn her ikinizide inş...darısı olmayanların başına AMİNN:)

    YanıtlaSil
  9. Selam Sevgili Kardeşim...
    Rabbim Kazadan Beladan korusun ve Borcundan kurtarsın.
    Hayırlara vesile eylesin İnşallah.
    Sen daha iyisin bilyorsundur fakat hatırlatmakda fayda var diye düşünüyorum,(http://www.uzmantv.com/konu/guvenli-surus-icin-bilmeniz-gerekenler)
    :)
    Bir de fanclup :)
    http://www.peugeotfan.org/
    Hayırla Sağlıkla Kullaman dileğiyle ...
    Sevgiler Selamlar Saygılar...

    YAKZAN

    YanıtlaSil
  10. hayırlı olsun adaşım. güzel günlerde kullan. darısı da bizim başımıza :)
    gerçi bende bir hayalime kavuştum. diğerleri sıra bekliyor. ve tabiki nasip.
    insanları mutlu görmek ne güzel. daha da mutlu görmek isteriz vesselam...

    YanıtlaSil
  11. abdullah urtekin21 Mart 2009 11:43

    dostum en azından senin kadar sevindim.hayırlı olsun,kazasız sürüşler dilerim.çok hoş bi araba,sana yakışır.beraber arabalara baktığımız günleri hatırlıyorum,birgün araba sahibi olabileceğimiz;) aklıma gelmezdi.varya o kadar da uzak değilmiş diyorum şimdi.kendine iyi bak dostum... dr.alihanoglu

    YanıtlaSil
  12. Hepinize tesekkur ederim arkadaslar, araba piyasası için kucuk ama benım ıcın anlatılamaz derece bir olay bu.
    Abdullah kardeşim; o gunleri cok iyi hatırlıyorum ama zaman neler getiriyor, neler goturuyor goruyorsun...
    Cok sukur kavustuk hayalimize :) Bu arada sana da hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
  13. Hayırlı ugurlu olsun ya :) vlla çok sevındım araba tutkundan her zaman söz ederDin
    ALLAH KAZASIZ BELASIZ KULLANMANI NASİP EYLESİN:)Pek yorum yazamsamda fırsat oldukca okuyorum bilesin
    selametle:)

    YanıtlaSil
  14. Tşk.ler mersav. Biliyosun beni, ben de seni :)
    Görüşmek üzere. :)

    YanıtlaSil
  15. sevindirici (yüzünü güldürür umarım)ve hayırlı olsun. umarım çok güzel günlerde kullanırsın.
    bu markayı ben de pek sevmememe rağmen görsel olarak beğeniyorum. yine de seri ama hafif bir araba demekten kendimi alamıyorum.
    hız tutkusunun bahsini kapatmış biri olarak; kazasız ama zevkli günler diliyorum.
    bakalım hangi isimler önerilmiş:)

    YanıtlaSil
  16. Tşk ederim Maya. Golf kadar olmasa da aradıklarımı, isteklerimi karşılıyor. Hiç aklımda yoktu ama memnunum şimdi. Allah utandırmasın :)
    Hızı sevmiyorum, ben "keyf" meraklısıyım. O da hızla olmuyor benim icin. :)
    Teşekkürler tekrar.

    YanıtlaSil
  17. Hayırlı olsun
    makasa çok girme,gereksiz hız yapma,gözüne kestirdiğinde sollamayı çelişkide kalma :P Şimdilik tavsiyelerim bu kadar:))

    YanıtlaSil
  18. Tsk ederim Aylin Zeynep. :)
    Hızlı değil keyifli kullanmayı seven birisiyim, hatta hayatta her şeyden keyf almak derdinde olduğum için tavsiyelerinize uyacağım. :)

    YanıtlaSil

Copyright © atasagun | Powered by Blogger
Design by Duan Zhiyan | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com